Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 20 februari 2012

Wow vilken helg!

Den gick i ett så intensivt tempo att jag varken hunnit eller orkat blogga!!

Tycker att helgen började redan på fredagen med kebabtallrik och The Voice hos papsen. Kvällsfika och sen åkte jag, Mathias å Nellie hem medan Norah och Mirabelle stannade kvar till dagen efter.

På lördagen var det blankis ute. Mathias gick upp och gjorde lyxfrukost till oss.





Riktigt mysigt!

Sen var det kort snabbröj. Mira o Norah kom hem :) Jag gjorde födelsedagskort. Plockade fram kalaskläder. Vi hann äta lite lätt. Jag duschade och gjorde mig själv typ klar - och sen in i bilen. En snabb sväng om Varberg eftersom Mathias behövde kabel och dosor till söndagen. Jag sminkade mig i bilen. Sessorna vilade...


Sen blev det 30-årskalas i Skällinge. Mathias yngste bror Samuel fyllde år. Jättetrevligt kalas med massa gott att äta och många mycket trevliga gäster att prata med :)


Efter den festen åkte vi bara hem å hämtade "blomman" för att sen rulla ut till Årnäs och Gudföräldrarna & mormor :) Som alltid bjöds det på riktigt god mat och härlig stämning! Vi tittade på Mellos absolut sämsta omgång hittills. Roade oss med deras nya lampa. Den tändes/släktes med fjärr. Fast den såg aldrig tjejerna. Göran fick fort Mira att tro att lampan styrdes av henne genom att klappa med händerna eller tryck på näsan eller Inga-Lills tå ;)












Och till slut i detta megainlägg.. Söndagen! Ville röja... Tjejerna städade lite på sina rum... Mathias och Rick pillade vidare med kablar och dosor. På em fick jag och sessorna sällskap av Bella å Lucas! Mysigt! En väldigt trevlig avslutning på en kanonhelg!

Och nu är det måndag. I v8 = lov :) Spännande och kul!

- Posted using BlogPress from my iPhone