Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 24 februari 2012

What a day!

Igår hade jag en så härlig dag! Intensiv men mycket härlig!
På fm fick jag besök av fina Stina och 3 av hennes 4 charmtroll. Fika, lek och lite rosa funderingar :) Jag håller tummarna och hoppas på att få en ny kollega - hon skulle passa så fint i teamet och jag vill gärna jobba med henne :)

På em fick jag besök av min glada goa klasskompis från gymnasiet! Charlotte! Ja, ni vet - henne jag tipsat om. Hon som tagit sina drömmar och gjort dem till verklighet - så, Fotograf Charlotte var det som var här igår... Fast som privatperson... Äh - jag är ju rörig!
Hur som helst - så härligt att ses igen efter alla år! Sist jag träffade henne var i augusti 2004 när hon serverade på mitt och Mathias bröllop!
Så härlig tjej med så fina killar!
Ser fram emot att höras av och hålla kontakten med henne!

Och sen - kvällen... ja, den har ju fått ett eget inlägg! :)