Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 12 februari 2012

Kaos!

Typ... överallt i huset! USCH! Fett I-landsproblem! På tok för mycket leksaker. För mycket kläder. För mycket av det mesta! RENSA & RÖJA är det sannerligen som behövs! Blir ju lite småtokig på att ha saker överallt! Och en del är trasigt, och en del vet jag inte ens om någon använder eller ens vet vad man ska ha det till.
Ska tillsammans med Pernilla planera för en barnmarknad ganska snart! Känns bra! Få rensat ut ordentligt och för hoppningsvis kan någon annan få glädje av saker som inte vi använder längre.

Nåt annat kaos är det som vart i våra väggar! Våra sladdar och kablar har tydligen vart kopplade lite kors å tvärs utan någon riktig logik alls. Men känns skönt att Mathias och Rick nu kollat igenom och fixar med allt!
Känns som en mycket bra sak att ha gjort! Känns som huset blivit tryggare!
Men finns fortfarande massor man vill göra hemma.
Samtidigt som man varje dag är lyckligt tacksam för allt man har! Rent och fint hus med gott om yta och lyckligt bortskämda barn som aldrig behöver sakna nåt som de behöver utan snarare tvärtom...

Så mitt kaos är egentligen bara ett stort fett I-landsproblem!
Skönt... Kan jag sova gott i natt med ;)

Imorgon är det måndag... ny vecka... nya möjligheter! :)
Jag tänker ha en underbar vecka och önskar dig detsamma!

Vill bara kort igen TACKA Rick för all hjälp! Så grymt snällt! Tusen tack! Vi ser fram emot att hjälpa er med nåt ni vill ha hjälp med i ert fina hus!
Och tusen tack vackra Bella för lånet av mannen och gott sällskap! Alltid så mysigt att träffa dig och Lucas!