Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 10 februari 2012

Barnmarknad!

Vill börja med ett förtydligande för att ingen ska missuppfatta vad det innebär. Inga barn till salu - utan bara en maaaaassa kläder, saker å prylar! Allt barnrelaterat är ok ;)

Har en fantastisk härlig go vän som heter Pernilla. Tillsammans med henne verkar det mycket snart bli aktuellt med en barnmarknad i Veddige!

Skönt tycker jag! Bra läge för mig att tvingas rensa ut och göra mig av med allt som vi har ett överflöd av... Vilket är galet mycket! ;)
Samlat på oss en del genom åren...

Och eftersom vi inte har några planer på att uttöka familjen så kan vi lika gärna rensa så kan någon annan få glädje av det vi inte längre använder! :)
För att OM (om om om om om OM) vi nån gång om några år skulle få för oss att ändra oss och vilja ha en sladdis så finns det säkert en möjlighet att köpa nytt då ;)