Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 15 februari 2012

Stackars Norah!

Mathias bäddade rent i tjejernas sängar samtidigt som jag tog upp dem ur badet. Smutsiga sängkläder låg på golvet. Norah skuttade av någon anledning iväg, men fastnar/halkar i/på ett lakan och snubblar - rakt in i dörren! Helt röd, svullen och med ett litet jack i utsidan av ögonbrynet... :( Så ledsen hon blev! Bra att det var snö ute.
Stackars mig!, sa hon när hon såg sig själv i spegeln!








En stunds vila i soffan med is! Lite varm saft och kaka också som plåster på såret!

Och klart att man MÅSTE ha plåster ;)


Min lilla snäcka!!

- Posted using BlogPress from my iPhone