Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 6 februari 2012

Mello

Melodifestivalen. Nja. Jippo!... Har blivit sämre. Mycket utfyllnad. Ett evigt ringande. Har bojkottat i flera år utan att sakna det.

Men i år!

Nu är jag inte direkt fanatisk. Men tycker att det är så galet kul att en Veddige-kille går upp på scenen, ihop med ett band som jag faktiskt gillar.

Så, när Veddiges Marcus Wesslen entrar scenen med Dead by April så måste jag ju se!
Och - hör å häpna - rösta!
Tack å lov - så var låten bra! Den var tom grymt bra! Faktiskt kvällens bästa - så jag kunde med gott samvete plocka fram luren och ringa och rösta - i båda omgångarna! Och de gick ju vidare! Direkt till Globen! SÅ kul!

Nu kan jag ju göra som jag vill resten av delfinalerna... inte så noga. Men finalen kommer jag garanterat bänka mig och heja och ringa!
Tycker jag att ni med ska göra :)

Heja Marcus! Heja Dead by Aril! :)