Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 24 februari 2012

Lyxkväll

... med finaste Sofie! Min underbara vackra solstråle till vän i vått å torrt. Dessutom mamma till mitt ljuvliga yngsta gudbarn William. I julklapp fick jag den bästa presenten - pizza å bio med henne.
Det tog vi igår!
Fast det blev en stor mumsig räksallad med vatten och sen bio med popcorn och coca-cola!
Vi såg "En gång i Phuket"
Normalt sett tycker jag att Hellenius/Magnusson kan bli för mycket - i synnerhet den sistnämnde. Men denna film!!!! Oj! Längesen jag skrattade så mycket. Förvisso var vi båda trötta när filmen började men jag kommer garanterat titta på denna flera gånger! Filmen får 9/10 av mig, maten med och sällskapet gör kvällen till en tio-poängare! Tusen tack Sofie!
Puss!






Vi sneglade lite på godiset men valde popcorn och cola istället!






- Posted using BlogPress from my iPhone