Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

lördag 11 februari 2012

Norah & Bella

= Vänner!!
Norah tycker verkligen sååå mycket om Bella! Flera gånger har hon krupit upp i knät och gosat och uttalat sin kärlek till Bella. Det sista hon sa innan hon somnade bredvid mig i sängen var - Jag saknar verkligen Rick å Bella!



Nellie sover gott bredvid sin syster. Hon kommer garanterat inte frysa om huvudet i natt. Hon bestämde sig nämligen för att testa nattmössa i form av en fin brun-vit-randig mössa från Villervalla.

Mirabelle har hela dagen väntat och längtat efter att få åka till morfar - ensam! Så hon sover där i natt. Mysigt!!


- Posted using BlogPress from my iPhone