Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 15 februari 2012

Tiden...

... bara flyger iväg! Tänk - igår var det 9 år sen jag och Mathias förlovade oss! Lovade varandra evig kärlek, vänskap och omsorg! Ja, nu tänker en del att det är sånt man lovar vid bröllop. Men för mig så innebär förlovning ett löfte om bröllop - och därmed... ja, ni fattar!

9 år! Och då hade vi vart ihop i nästan 4 år redan!

Så häftigt! Ett slumpartat möte som blir ett livslångt band!

Han är mitt livs största kärlek och bästa vän. Han är långt mer än jag någonsin vågat drömma om och har gett mig de tre vackraste skatterna i världen - Mirabelle, Nellie och Norah! Han är inte bara världens finaste man utan världens bästaste pappa som alltid har tid för sina tjejer!

Tack för att du är du, och du är min! Puss - älskar dig Mathias!





- Posted using BlogPress from my iPhone