Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 9 februari 2012

Njuter!

Vilken härlig dag!
Först besök av fina Stina och två av hennes söta barn. Lill-Sessan heter Meja - så vackert namn! Och Ola är ett lite gulligt charmtroll - som stormtrivs i tjejernas rum ;)
Kaffe, småprat, minisemlor med rosa grädde och lite Mary Kay! Vilken skön start på dagen!

Nu blir det lite enkel lunch. Sen hämta min stora prinsessa - och vänta hem småsessorna som sovit över hos morfar. Verkligen vardagslyx att kunna sova hos morfar - mitt i veckan!! De älskar verkligen sin morfar - och han är världens snällaste!!!

Väl hemma hrla flocken ska vi baka fler semlebullar som Mannen kan ha med till sitt jobb imorgon - fredagsfika, och hans tur! Klart vi ställer upp! Minsta vi kan göra för mannen/pappan som jobbar häcken av sig för sina 4 Sessor! Han är världens finaste! Love him!

Och ikväll.... Mys! Vet inte om jag nämt mitt jobb... hehe, men älskar det! Ikväll ska jag få hälsa på min underbara vackra Sofie och pyssla om henne och några av hennes väninnor med skön hudvård, och liiite färg ;) Nice!

Life ´s good!