Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 14 februari 2012

Jag+gym!

= ..... Kul!!!!
Ja, det var riktigt kul och kändes gott att äntligen låta kroppen jobba lite!
Mitt första besök på gym var en mycket positiv upplevelse! Otroligt tacksam över att få instruktioner från Josefin som verkligen vet vad hon pratar om! :) Så duktig, och väldigt trevlig! Mer om min vinst på Seminoff ska komma en dag när jag har tid att sitta en stund och knappa vid datorn. Håll till godo med ett bildbevis på att jag tränat på gym idag! Kroppen kan bara bli bättre och äntligen har jag kunskap på hur jag på rätt sätt ska få den i bättre trim än någonsin! Heja!!









- Posted using BlogPress from my iPhone