Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 2 februari 2012

God morgon!

Kaffe. Tända ljus. En stunds morgonnyheter. Bra start på dagen. Även om nyheterna iofs sällan är uppmuntrande nu för tiden. Det enda som visas är tråkigheter. Men men, trots att jag igår hade svårt att somna ( tänkte på ungdomarna som dog i Thailand och deras familjer) så är jag på gott humör idag. Känner mig lite trött men ändå taggad för en skön dag. Äta frukost. Jobba en stund. Göra sig iordning för att sen åka mot Gbg och Seminoff igen. Träff med Muskeldoktorn Stefan igen - uppföljningen :) Sen hem och fixa å dona och kramas med tjejerna som jag då redan sannolikt kommer längta efter. Tur de har världens bästa morfar som glatt ställer upp som "barnvakt" lite då och då.