Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 26 februari 2012

Mello del 4

Hade underbart sällskap av finaste Ellie & Barbro igår! Vi åt lasange och glodde på årets sista delfinal. Man kan ju förundras eller förfäras av det faktum att de 32 bidrag Sverige nu fått ta del av var de bästa 32 av mååååånga tusen... Sen var ju några av dem heeeeelt ok och somliga riktigt bra!
Igår höll jag tummarna för Lisa Miskovsky! Jag tycker att hon var både klart snyggast, hade bästa låten och levererade bäst! Sen hoppades jag att hon skulle få sällskap till Globen av Miras favorit Danny eller möjligen Dynazty. Att Christer och Lotta gick vidare istället för Perelli har jag svårt att förstå... Men de gick ju till andra chansen och inte direkt som Ranelid iallafall...






- Posted using BlogPress from my iPhone