Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 2 februari 2012

Smink, hudvård och skönt SPA!

Ja... det är ju vad jag jobbar med! Så galet kul! Och så ett företag som hela tiden gör mitt jobb ännu roligare och lättare med roliga utmaningar och snälla belöningar!

Känner mig taggad och laddar för en grym vår!
Om du vill hjälpa mig ett steg mot min dröm får du gärna komma hit och sitta ner en stund och låta mig pyssla om dig! Sen är jag nyfiken på att höra vad du tycker :)
Eller varför inte boka en klass. Dvs en härlig stund för dig och 2-5 väninnor då ni helt kostnadsfritt får sitta ner och njuta av hudvård eller SPA. Du som värdinna får en fin present som du hjälper till att välja ut själv! Make-up är ju ett hett ämne som jag brinner för! Så kul att leka med färger! Hör av dig om du är nyfiken på att se vad jag har :)

Nu i vår ser jag även fram emot ett trevligt event i Varberg. Ett litet gästevent där nyfikna vänner och bekanta får se vad företaget har att erbjuda och vi visar lite av vårt härliga sortiment!

Och ett gott samarbete med fantastiska Lilly of Sweden står också på tur. Så håll utkik - här eller på facebook. Du har väl sett att jag har en företagssida - Millorah.

Och ett event som inte har med mitt jobb att göra är en ny visning av Pomp de Lux underbara barnkläder som jag bara älskar! Måndagen den 5 mars kommer fina Mia hit och visar den sprakande sköna vår- och sommarkollektionen! Skriv en rad om du är sugen på att komma hit då :)

Hoppas vi ses i vår!