Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

lördag 11 februari 2012

Äntligen!

Nu kan jag blogga via den dyraste av mina appar igen. 22:- kostade den ;)

Vilken dag! Äntligen är pysslet med alla kablar och eldosor igång! Så tacksamma över att ha vänner som ställer upp och hjälper till när det behövs! Så underbart att då ordning på kablar m.m så att jag kan känna att elen är trygg! Men vilket pyssel killarna haft! Kablarna i huset är ju inte dragna efter nån logik alls!!!
Men imorgon fortsätter jobbet!

Jag och tjejerna har haft en mysig dag med Bella och gullungen Lucas! Sett det nya trevliga fräscha huset!! Gillas!!!

På kvällen blev det god mat, slappande i soffan och Mello! Vi var helt nöjda med resultatet!


























- Posted using BlogPress from my iPhone