Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 1 februari 2012

Inlägget som jag försökt posta i en vecka ;)

Beach 2012 here I come!!! Eller nja. Typ. Mitt mål kanske inte är just att känna mig snygg i bikini, men att komma i form. Ska bli skönt att få bra kondition igen. Lite mer kraft och styrka i kroppen, och jag kommer självklart se fram emot att komma i alla mina plagg igen! Att jag vann tävling på fb och fick komma till Seminoff är sannerligen en läglig välsignelse! Precis vad jag behövde! Att börja med en kroppsanalys med självaste Muskeldoktorn Stefan var en grym upplevelse. Och nu har jag påbörjat träningen med kvinnan som har det svenska rekordet i tyngdlyftning - trevliga Josefine! När jag vart i stallet med Mira ska jag skriva mer detaljerat om mina små äventyr i Gbg på Seminoff. Men så länge... Gå in på deras hemsida och läs! Rekommenderas varmt!!!!
www.seminoff.se