Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 10 februari 2012

Tjejkvällar!

Finns massa varianter på tjejkvällar!
Jag älskar dem alla!
Så kul att träffas och umgås! Både med nya och gamla vänner :)

Ibland träffar jag det gamla underbara tjejgänget som jag vart vän med i princip heeeela mitt liv!
Ibland samlar vi ihop oss ett gott gäng mammor i Veddige med omnejd, knytkalas, gott att dricka, skön musik och maaaaassa tjejsnack tills vi inte orkar hålla ögonen öppna längre ;)

Och så mina jobbkvällar! Då jag får packa väskan och träffa härliga kvinnor i alla åldrar! Igår hade jag just en sån! Med min fantastiska vän Sofie! Hon hade bjudit in några sköna vänner. Vackra Helena som jag haft äran att bli vän med och träffat många gånger, härliga Jossan som jag inte sett på fleeeeera år - men ändå kändes det igår som att vi nästan kände varandra väl och så Jossans fina syster Johanna! De fick lyxa sin hud med skön hudvård - och sen körde vi fri lek. Gick lös med penslar och smink! Så kul!