Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 21 augusti 2011

Svampar hit och dit...

Välbekant musik hörs från sovrummet...
Välbekanta ljud... Välbekanta små röster!

Super Mario Bros!!!

Tjejerna är förkylda, men har fått alvedon och är piggare. Nu spelas det för fullt!
Jag ska fortsätta röja! Köket nästa!

Snart relativt klara med Nellie och Norahs rum iaf!
Känns skönt!

Håller tummarna för att alla ska vara feberfria imorgon så att Mirabelle inte missar den första skoldagen! Den är ju den största och mest spännande! Som hon har längtat och väntat - med skräckblandad förtjusning! Mest förtjusning, men lite läskigt är det! Även för mig ;)
Liten har blivit stoooooor! Fast kommer ändå vara minst på skolan!

Har sagt det förr, säger det igen (och känner mig gammal när jag säger det... men......)
ÅH VA TIDEN GÅR FOOOOORT!!!!!!!!!!!!