Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 12 augusti 2011

Säger godmorgon!

Fredagmorgon. Solen skiner och himlen ser fortfarande blå ut! Härligt! Njuter av tystnaden. Barnen sover fortfarande. Jag har en kanna kaffe som precis är klar. Snart kommer Malin. Brudmake-up! Wow vilken dag hon har framför sig! Minns min - våran bröllopsdag! Vilken dag det var! Många som gifter sig nu. Kul! :)
Igår make-up för fotosession, idag brudmake-up! Det gillas! Så roligt! Smickrande att bli tillfrågad! En ära! Och en komplimang! :)

Och vad händer mer idag tro? På dagen har vi inga större planer. Men i em ska vi på kalas! Det blir kul! Mirabelle har redan valt klänning! Malin har fyllt 17 år! Säger det igen - GALET va fort tiden går! Hon var bara 5 år när jag och Mathias träffades! Och nu är hon 17 år och har suttit barnvakt åt våra barn! Sessorna älskar sig storkusin! Hon är så fin med dem! Leker med dem och är samtidigt väldigt ordningsam och har koll! Känns både kul och tryggt när tjejerna är med henne!

Nä, om jag skulle ta och röja undan den sista disken från igår - innan Malin kommer.. Alltså bruden Malin :)

Grattis Malin och Magnus! Jag önskar er en helt underbar dag med fint väder, vänner, familj och mycke kärlek! Önskar er ett långt härligt och lyckligt liv ihop!