Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 15 augusti 2011

Kickoff & Awards night




Tackar underbara vänner och kollegor för en fantastisk kväll med gemenskap och inspiration!
Det var en riktig energiboost att komma upp och träffa vänner och kollegor igen!
Precis vad jag behövde nu när jag laddar inför en spännande, intensiv och rolig höst!

Vill gratulera min fantastiska kollega och underbara vän Helene Lindström som blev vår units Double Queen - dvs både Queen of Sales och Queen of Sharing!
Du har jobbat hårt och var väl förtjänt av både titlar, uppmärksamheten och de fina presenterna! :)
Du är en stark förebild och kommer bli en strålande SD!
Ser verkligen fram emot att träffa dig igen på torsdag!

- Posted using BlogPress from my iPhone