Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 21 augusti 2011

Fantastiska Emelie!!!

Ni som har mig som vän på fb vet att jag brukar länka till Great Andoh-sidan.
Om du inte redan tagit dig 5 minuter och gått in och läst - snälla, gör det!

Ingen kan göra allt, men alla kan göra något!
Och tillsammans kan vi göra stor förändring för många fina barn!

Alla barn förtjänar att ha någon som bryr sig och slåss för dem!
Barnen på Great Andoh i Ghana har en fantastisk tur och välsignelse i sin Emelie Kanter från Göteborg! Hon är en fantastiskt imponerande ung tjej som ger av sig själv och gör så mycket för sina barnvänner i Ghana! Hon tillsammans med Jaques har byggt skola och köpt mark för att bygga mer.. Ja, ni får helt enkelt gå och läsa och titta på alla bilder för att ens kunna förstå lite av det stora som denna unga starka tjej har gjort!

Läs, rys och imponeras!
GILLA och börja stötta du med. Lite eller mycket, varje månad eller en gång!
Som sagt - A L L A kan göra något!

http://www.greatandoh.com/nyheter