Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 16 augusti 2011

Never ending story

STÄDNING!
Tar aldrig slut, och jag ligger alltid efter!
Visst är det märkligt hur man plockar och plockar och grejar, utan att det syns!
Behöver dammsuga, torka golv och damma både här å där!
Tvätthögen växer igen och leksaker finns lite överallt.
Men så är det hos oss i fam Nilsson ;)

Diskmaskin går för fullt, och här sitter jag å knappar...
Hade en toppenkväll igår och njuter fortfarande av energin och glädjen!

Ska bläddra i de nya tidningarna jag fick. Och tända mitt nya fina väldoftande ljus från Yankee Candles! Ljuvligt!
Jag brukar inte gilla doftljus - får lätt huvudvärk. Men Yankee candles doftar så lätt, mjukt och gott att jag bara älskar dem!

Var ute och kastade sopor innan. Hörde några bekanta röster på andra sidan staketet och passade på att "stjäla" ett barn ;)
Tilde ville gärna komma över och leka och jag ler när jag hör hur tjejerna leker tillsammans. Mysigt!