Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 31 augusti 2011

En dag på golfbanan










Nej, jag har fortfarande inte börjat golfa trots att det faktiskt ser väldigt trevligt ut.
Men en hel dag spenderades på Hovgårdens GK i söndags och jag hade mycket trevligt! Så, vad gjorde jag där då? Fördrev tid? Nja, utan det var så att jag representerade Mary Kay! Vi var medsponsorer i en tävling. Jag erbjöd handkurer och pratade med trevliga människor. Det var jättekul att träffa massa bekanta som var med och tävlade. Somliga har jag knappt eller ens sett på typ 20 år. Som Lis pappa Inge tex... Men han var lika glad som jag minns honom...

- Posted using BlogPress from my iPhone