Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 22 augusti 2011

Kär... Men allergisk...

Idag fyller Addick år. Vi hade gjort ett paket till honom. Klockan sprang iväg men Mira ville gärna lämna paketet idag. Så trots att det var för sent att hälsa på hos andra skuttade hon glatt in på rummet och tog på sig sin finaste klänning! Sen gick vi till Freimans! Jag är glad att vi gjorde det! Sååå mysigt att ses igen! Mira och Addick blev så glada och hade så kul! Och jag blev kär! Mira med! I Wall-e!!!! Deras svarta ulliga gosiga charmiga busiga supersöta lilla kattunge! Synd att jag tyvärr fortfarande har min pälsallergi! Så man kan bokstavligen säga att det kliade ;)

















Och precis som Wall-e somnade Mira fort och med ett leende på läpparna! Lång rolig dag tar på krafterna...





- Posted using BlogPress from my iPhone