Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 10 augusti 2011

Himla tjöööt,

... det är om vädret - hela tiden och överallt!
MEN - det är ju alltid akutellt.
Som idag - verkligen H Ö S T ! Väldigt blåsig höst. Det som var en sån fin sensommarkväll igår.
Men jaja... bara att inse att sommaren är mycket nära slutet ;)

Så - vad händer idag?
Jag måste röja lite till. Långt ifrån klar. Och sakta går det. Never ending story - detta eviga städandet! Men men... kul när man lyckas få det fint. Men det är en bit kvar... ;)

Ser fram emot ikväll! Hoppas att vi blir ett stort gott gäng! Ska ha kickoff hemma på övervåningen! Mysigt! Vi ska äta lite ihop, lite prat om hösten, ha en utlottning och presentera lite utmaningar! Sånt är kul! En av bitarna som jag älskar med mitt jobb är att jag får sprida det vidare. ALLA som vill får vara med! En del har MK som jobb, som jag, en del har det på deltid för att det är kul och för att dryga ut mammapengen/studiepengen/lönen och för att kunna köpa produkter billigare till sig själv och en del har det helt enkelt enbart för eget bruk och säljer bara till de närmaste vänenrna och familj. Jag började som det sista. För att ha det för mig själv! Trodde aldrig att jag på riktigt skulle jobba med det. Var inte min grej. Men så glad jag är att jag började! Ett av de bästa besluten jag tagit i mitt liv! Älskar det! Passar perfekt in i mitt liv. Så mycket tid jag får med familjen. Underbart att kunna kombinera jobb med privatliv, vänner och familjen!

Nu ska jag mysa lite med Sessorna. Tror att det blir lite smyckestillverkning :)