Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

lördag 6 augusti 2011

6 augusti 2011

Vilken rolig kväll det var i göteborg igår!
Riktigt trevligt!
Jättemumsig kycklingsallad, bröd och smör med godaste dressingen. Och bra musik (en del låtar gick kanske dock inte under kategorin "bra"... - men de underhöll ;) )
Och så sällskapet då. Det som gör hela kvällen! Ett gäng riktigt goa tjejer! Och så hade jag med mig min lilla make-upväska och hjälpte Ellie och Johanna med lite sotning! K U L ! ! !

Vad vore en fest utan värme, glädje och gemenskap? Allt fanns igår! Vissa har jag träffat mer, vissa mindre och vissa var nya bekantskaper som jag bara hört om - allt gott såklart!
Vi satt och pratade med varandra - om roliga saker, allvarliga saker och helt meningslösa saker! Som det ska va tror jag :)
Jag å Ellie gick igenom lite gamla kort - måååånga gamla minnen som fick oss att skratta! Härligt!

När jag åkte hem var jag så galet trött, men med ett leende på läpparna!
En lyckad kväll!

Pratade med Mannen större delen av hemfärden - mysigt!
Han och sessorna hade haft en mysig kväll med grillning hos papsen - och sen hade Miran stannat och sovit över - hon tyckte inte att morfar skulle behöva vara ensam!
Sötsnäckan!

Väl hemma damp jag ner i sängen - och somnade som en gris!

Sov fortsatt som en gris hela natten - utan att ens besväras av surrande kittlande flugor...

Vaknade imorse av att telefonen ringde.
Det var Tina som ville småprata... Trevligt sätt att vakna. Så gott att ha dem hemma igen. Nära!

Vad vore livet utan familjen och de underbara vännerna som man lyckligt nog omges av?!