Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

lördag 20 augusti 2011

Fredagen den 19/8-11




Nellie ska snart få ny frisyr! :) Hade jätteduktiga tjejer som satt stilla när Kristina klippte dem! Alla blev jättefina och efteråt fick vi goda pannkakor med grädde och sylt och saft/kaffe! Mysigt och mumsigt!

Senare....


Efter att ha lämnat Nellie och Norah hos morfar så åkte jag, Mira och Ellie till Göteborg. På vägen upp köpte vi thaimat! Gott!!!

Sen blev det en supertrevlig kväll hos Suss och Kai! De är underbara och jag är så glad över att vänner som dem! Och så har de ju världens charmigaste hund med! Ybersöta nyfikna Iza!




Ellie och Suss


Åh såååå gott det kan va med ostbågar!!!!!!!




Mums med thaimat!




Fast den blev utbytt mot korv! God, fast väldigt annorlunda tyckte Mira om veg.korven!




Nyfikna Iza med monsterögon!




Här satt Iza när jag tryckte på kameraknappen... Men mellan jag tryckte och kameran reagerade hann Iza tassa (!!) vidare....




Got ya!




Nej! kom tillbaka!


Puss!




Söta!


- Posted using BlogPress from my iPhone