Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 5 augusti 2011

På 31-årsfest

I Göteborg. Tjekfest. Finaste syster yster Ellie fyller tjugoelva.
En del av er funderar nu över om jag verkligen har en syster! Svar ja! Vi har vuxit upp så syskonnära varandra att bi gått genom hela vår liv som systrar! I vått å torrt längre tillbaka än vi själva minns. Vi har lekt i skogen, haft fantasistall med hundratals fantasihästar, spelat fotboll ihop haft riktiga hästar i samma stall. Listan kan göras lång på allt vi har gemensamt. Vi lyssnar på varandra, finns alltid för varandra! Hon var min enda tärna när jag för 7 år sen sa ja till Mathias i kyrkan. Hon är min syster! Hon får mig att skratta. Hon känner mig. Vi kommer alltid höra ihop! Puss, kram och grattis min älskade bästa vän! Jag älskar dig!


- Posted using BlogPress from my iPhone