Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 12 oktober 2011

Vart på K:sson igen...

Skulle ha schampo, balsam å tvål till Mira och kilade in en sväng på Karlsson... Vi strosade lite och självklart hittade jag lite smått å gott att sätta på den alltid växande onödiga önskelistan...



Så söt liten plåtask att ha tändstickorna i! Både praktisk och så fin att ha liggandes framme!



Fina helkroppsspeglar vill väl varje tjej ha i sin garderob! Jag ska ju snart få ordning i källaren och då skulle en sån i vitt eller silver passa utmärkt!



Bara fina och söta...



Eh?! Kvack kvack! Inte på min önskelista - men tjejerna fastnade för dem! De ville gärna ha varsin för de var ju såååååå vackra ;)



Ingen fryser om fossingarna i snowjoggers!!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone