Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 21 oktober 2011

Homestyling - forts.

Tusen tack underbara Johanna och Christina för all tid ni la hemma hos mig! Tack för städhjälp, röjande och härlig inredning! Så fint!



Sötaste W har koll!





















Och tusen tack samma Johanna och älskade Sofie för allt bakande!
Framför allt - tack alla 3! Tack för att ni bara "dök upp" och hjälpte till utan att jag bett om det. Det jag fick idag värmde mitt hjärta och betydde så mycket! Det har vart en härligt underbar dag fylld av glädje och värme! (bokstavligen ;) )

Förutom att ni bidragit till en fantastisk dag så har jag fått hem min prins igen! Skönt! Han är en aning hes, men hemma :)

Dessutom - sist men sannerligen inte minst! Plötsligt knackade det på dörren!
Utanför står Barbro! Med present och underbara blommor! Sååå gullig och världens snällaste! Tänk att jag haft turen att växa upp med henne! Min första dagmamma, och mamma till min älskade "syster" och bästis genom livet!





- Posted using BlogPress from my iPhone