Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 21 oktober 2011

Mellis på Lönnstigen

Mysigt att ha familjen Bergh nära igen!
Igår blev det spontant mellis hos dem! GILLA!!!!
De har kommit iordning fint i det stora härliga huset och jag njuter av att vara där och umgås med min fina svägerska och mina underbara gudbarn!



Jag älskar det nya stora vitrinskåpet!









Nytt och gammalt samsas i det sköna vardagsrummet där jag sannolikt kommer dricka många koppar te. Men kommer vi titta på Twilight eller Förhäxad, eller kanske nåt annat!? Greys kanske?












Kusinerna har saknat varandra och trivs bra ihop!
Tjejerna ville stanna kvar när vi skulle hem... Snart dags för deras första "sleepover"


- Posted using BlogPress from my iPhone