Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 31 oktober 2011

Disneyland Paris!

VEM vill inte åka dit?!?!!!!

Mixmegapol har en tävling just nu. De ska fylla ett helt flygplan med pappor med varsitt barn! Jag har självklart nominerat Mathias å Mirabelle. Det var lätt att välja vilket barn jag skulle nominera med... Eftersom det var 5-årsgräns...
Tyvärr fick jag ingen kopia på nomineringen.. Det var en lååååång vers på rim som jag tyvärr inte kan återge bara sådär...

MEN, jag håller tummarna för att höra hans namn ropas ut i radion som ett av tre och sedan hoppas jag att han är snabb och är först av de tre att ringa in till radion - för så enkelt är det - då har han två platser på planet ner till Disneyland Paris med Mira!

Hur coolt vore inte det då!
JAG VILL med åka dit!
WOW vilken drömresa!
Jag ÄLSKAR disney! Vi har lite väl många barnfilmer på det här bygget ;)
Jag började samla Disneyfilmer långt innan Mira ens var påtänkt... Så en resa till Disneyland står såklart höööööögt på min drömönskelista...
Tänk att få skicka dit Mathias å Mirabelle! SÅ häftigt!

Så, håll tummarna med mig, och hjälp till att lyssna efter Mathias Nilsson från Veddige i radion!