Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 3 oktober 2011

Tillbaka i stallet

Men idag var det inte jag som skulle rida - utan Mira!

Och wow! Stolt mamma! Hon var så duktig och vi hade det så mysigt! Jag njöt av att vara tillbaka ute i naturen och stallet! Kände hur jag saknat miljön och alla dofter!
Dessutom hade de en underbar hund som var supermysig!




Redo för stallet!!!! Förväntansfull!!!



Mira och Ronja hjälps åt med att borsta sötaste lilla hästen Ronja :)






Söt!!!






Huset, stallet och hagarna ligger helt underbart! Och huset var så härligt charmigt och fint på insidan med!
Helt bara mmmmmmm!!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone