Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

lördag 8 oktober 2011

Välgörenhet

Nu är det oktober igen! Årets rosa månad! Överallt skänks det till bröstcancerfonden. Bra tycker jag! För mig känns det bra när som helst att bidra till forskning om botemedel mot alla former av cancer! Men att oktober som är min månad är rosa som är min favvofärg är helt ok! Jag gillar att många jobbar rosa!
Även Mary Kay jobbar rosa - extra rosa!
I oktober i år fyller jag dessutom 30 med!
Så för att både bidra till bröstcancerfonden och fira att jag fyller år kommer jag ha öppet hus om en vecka. På söndag den 16/10 kl 14-18 kommer jag att ha ett lyxigt mingel med fika, erbjudanden och överraskingar! Hoppas vi ses!


- Posted using BlogPress from my iPhone