Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 25 oktober 2011

Dag 2

Busas och leks vidare!






Varför köpa dyra leksaker när det finns godispapper, snören, papperstussar och hårband?!?!!

Men inte bara stoj och bus. Jag satte mig och jobbade en stund vid datorn i vardagsrummet. Efter en stund tyckte jag att det var lite väl tyst. Gick för att leta efter de små vildarna. Tänkte att de krupit upp i nån säng, under nåt täcke kanske? Men kunde inte hitta dem - nånstans. Gick tillbaka till vardagsrummet - och då såg jag dem! Under bordet på en stol! De ville vara nära och låg ju bara en halvmeter från där jag satt!!! Söta!!!









Sen blev det mer fart och bus igen...






- Posted using BlogPress from my iPhone