Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 30 oktober 2011

Tack!

Tack tack tack!!!!,
för alla fina presenter jag fått!
Av presentkorten blev det en tv till vardagsrummet och en soundbar! Äntligen kan jag lyssna på musik och få bra ljud! Me like! Big time!



En av mina favoritpresenter måste ju bara vara den vackra växten jag fick igår på maskeraden! Tack till mina underbara grannar som vart orginella och fantasifulla! Kan lova att detta är min första, och jag tror inte att det är många som fått en likadan i present! Jag kan nog sannolikt ha odlat fram nån av misstag själv - men, aldrig fått nån!
Skåda och njut av min present som igår kom från andra sidan staketet!



En vacker kravodlad fd färsk timjan som klart gått över till andra sidan...

Men, det var inte det enda jag fick!! Utan med den tragiskt nog nästan stendöda plantan kom även denna ljuvliga lilla lapp..






Coooooooolt va!!!!! Ska bli såååååå kul!!!! Och tjena vilken träningsvärk jag kommer få ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone