Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 12 oktober 2011

Äkta vänner!

Vad vore världen i all sin glans - om inte äkta vänner fanns!
Jag är lyckligt lottad som är omgiven av underbara fantastiska vänner! I helgen var jag i Partille och träffade gamla sköna tjejgänget! Flera av oss har vart vänner sen vi var små barn! Otroligt att man kan ha vänner som man går genom hela livet med! Man delar allt! Medgångar och motgångar och man finns för varandra i alla lägen! Vi delar minnen av olika slag och vi skapar nya hela tiden! Skulle kunna skriva en novell om äkta vänner... Men avslutar här och spar lite för ett annat inlägg nån annan gång...
Hur som helst... Tjejgänget - ni vet vilka ni är! Tack för att ni är ni! Jag är så glad över att ha er i mitt liv och att få dela allt med er! Love you!!!

Och alla ni andra underbara - kärlek till er med såklart!!! Pussar!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone