Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 6 oktober 2011

Aldrig glömd - alltid älskad

Saknar dig min vackra kusin!
I oktober 2007 skulle du fyllt 30... Men i maj 2007 somnade du ifrån oss. Tack för allt du lärde mig. Tack för alla goa skratt vi fick ihop. Tack för alla lyckliga färgglada varma minnen! Lycklig över att ha haft dig i mitt liv! Bär dig för alltid med mig i tankar och i hjärtat!






Passade på att stanna upp och minnas min morfar med...
Skulle kunna göra ett lååååångt inlägg med allt fint jag minns från honom - men det tar vi en annan gång...




Mamma fick med lykta och nya blommor. Snart dags att plantera ljung. Ska bara bestämma färgen ...

Graven är en speciell plats. Att gå till en där någon man älskat (r) ligger väcker känslor. Olika känslor och olika starka för olika personer. Jag kan inte sätta fingret på mina - men starka är det!
Kärlek!

- Posted using BlogPress from my iPhone