Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 2 oktober 2011

Prinsesskalas!!!!!

Wow!
Tilde har firat sin femårsdag med att ha prinsesskalas!!!
16 söta små prinsessor i fina klänningar!
Presenter, dukning och aktivitet helt efter temat! Klipp och klistra med glitter och paljetter! Alla gick sedan lyckligt hem med liten söt presentask istället för godispåse. Och självklart fick de ta med sig sina alster - trollstav och maskeradmask! Och, icke att glömma- den söta blinkande klubban i form av en diamantring!
Riktigt fint kalas!
Jag funderar på om inte jag med ska ha prinsesstema när jag fyller år..


OBS! Nellie har valt skor... och strumpor själv! :)





















Såpbubblor!! :)




- Posted using BlogPress from my iPhone