Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 24 oktober 2011

Dag 1

Shimmer och Gnistra verkar trivas väldigt bra hos familjen Nilsson!
Gjorde ett tappert försök att ladda upp en liten film innan - men det gick sådär...
Ska testa sen igen.

Som de har busat idag!
Och det finns såååååå mycket spännande att utforska i huset!
De har sovit duktigt ute i tamburen i natt. :)

Går fint på lådan och äter maten som jag ställt fram. Såååå duktiga - och såååå galet söta!

Har sannerligen inte vart lätt att jobba idag! De vill gärna ha min fulla uppmärksamhet och helst vara i samma rum så att de har koll på mig.
Jag gick en trappa upp för att jobba. Stängde dörren efter mig...
Efter några minuter hörde jag små små pip... Gick och öppnade dörren - och där satt två små dunbollar å tittade bedjande på mig. Öppnade för dem... SPännande!... Gick sådär att jobba.. hahaha!

Busiga och gosiga!

Som de har lekt och röjt idag!!! Högen med bubbelplast som blev över efter nya tv:n har ju vart en favoritlekplats! Och snören med en liten papperstuss och fjäder längst ner är också kul!

Idag har jag dessutom bokat tid för deras vaccination. Det känns bra!

Så - första dagen har vart mycket bra! :)
Gnistra och Shimmer trivs hos familjen Nilsson, och familjen Nilsson älskar att ha Shimmer och Gnistra hos sig!