Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 14 oktober 2011

Make-up m Josefine!

Tog sessorna med mig och åkte till Varberg för att sota Josefine inför gala ikväll!
Alltid trevligt att träffa chefen och grundaren av härliga Lilly of Sweden!
Borde såklart tagit kort på henne före och efter sminket...



Nu kan man hitta Lilly of Swedens annonser i magasinen ELLE och Egoboost! :) Kul! Jag har vart med och bidragit med make-up och den duktiga fotografen är ingen mindre än min svåger Robert Svensson!

Under tiden jag och Josse höll till i köket med ett bord fullt av smink myste tjejerna i soffan i rummet bredvid :)




- Posted using BlogPress from my iPhone