Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 24 oktober 2011

Rosa morötter

Oktober är en rosa månad! Överallt stöttar olika företag Cancerfonden och just i oktober mot just bröstcancer. Jag är gärna med och stöttar i kampen mot cancern. Jag med många andra har sett på nära håll vilken lömsk och elak sjukdom det är. Sen kan man ju inte kuta omkring och köpa allt med ett rosa band på - för det finns mååååååååååånga produkter som har det. Även Mary Kay och mitt företag är med och skänker en rosa slant!

Men åter till rubriken... Om du ändå ska ha morötter - så finns de just nu i min favvofärg!



Och när vi ändå shoppar rosa...



Jag ska låta ett rosa band matcha min rosa jacka ihop med mina rosa stövlar ;)



- Posted using BlogPress from my iPhone