Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 18 oktober 2011

Lyxlunch!

Ofta måndagar. Jag jobbar hemifrån. Johanna jobbar hemifrån. Både behöver äta. Då skickas det ett litet sms och så åker vi till Karlssons tillsammans och har en mysig lunch. På en timme hinner man med att både prata och lyssna. Vi uppdaterar varandra om vad som händer å sker med våra företag. Vi pratar om familjerna, om hur vi mår och delar tankar och funderingar. Vi lyssnar på varandra, stöttar, berömmer och ger tips, råd och försöker hjälpa varandra frammåt. Väldigt mysigt och otroligt värdefullt att ha en sån vän! Jag är lyckligt välsignad med många riktiga, äkta underbara vänner! Johanna är en av dem som verkligen förgyller livet!


- Posted using BlogPress from my iPhone