Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 23 oktober 2011

Välkomna!

Shimmer & Gnistra har äntligen anlänt!
Mycke kärlek ;)
De verkar gilla sitt nya hem. Tamburen är deras med klätterträd, toa och leksaker! De gillar som tur är klätterträdet och ha ätit lite av maten. Tjejerna är överlyckliga och jag njuter av våra nya små familjemedlemmar som idag är 11 veckor och två dagar. Mysigt mysigt mysigt!



På väg hem.



Städningen är inte helt klar så de kommer snart slippa alla overaller... Men trädet är redan en favvoplats! :)






Mer lik min Tufs än jag trodde. Ska bli spännande att lära känna Gnistra som redan visat sig lite tuffare än syrran



Vackra söta lilla Shimmer som spann gott när jag klappade henne


- Posted using BlogPress from my iPhone