Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 9 mars 2012

The Voice Sverige

Envisas med att heja på coola Petters lag! Tycker alla tre borde gå vidare! Vilket ös!! Klart starkaste laget enligt mig! Killen och Mary är mina favoriter... Fast Helena är ju... ett glädjespridande popcorn - typ!
Ihop med ... Ugglas lag! Vilka härliga tjejer han hittat! Country-Angelina är ju så underbar! Och den gravida kvinnan är ju så vacker och har en helt grym röst! Gillar den tredje med - mycket. Så tycker alla de borde få stanna...
Och eftersom det ska vara 8 i nästa program så kan Ola och Carola få välja 1 adept var... T ex Nicole eller rock-killen från Olas lag? Och i Carolas lag kanske Elie är bäst?!
Så! Det blir ju bra! Tycker jag iallafall!
Undrar för övrigt om Ola blåst bubblor av lakritstuggummi idag?! Om inte - vad är det då han har på axlarna?!
- Posted using BlogPress from my iPhone