Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 19 mars 2012

Olyckan!

Händer så lätt!
Imorse sken solen!
Underbart!

Tyvärr räcker det inte med sol - utan lite vind skulle det visst vara med! Eller inte lite faktiskt. Ganska ordentliga vindar.

Parkerade vid Solkulla för att lämna N&N. Hinner knappt knäppa loss säkerhetsbältet innan jag hör en smäll bakom mig. Nellie var snabbare. När hon öppnade sin dörr lite kom en stark kastvind och flänger upp hennes dörr!!!! - Rakt in i sidan på Frökens fina röda v50.
Ett ganska duktigt märke blev det. Som Nellie skämdes när hon berättade för Fröken vad som hänt. Men Fröken är snäll och förstod såklart att det som hänt var ren otur! Hon var inte så bekymrad över det som hänt men självklart ska vi hjälpa till med det som hände. Ikväll skriver vi ut papper från försäkringsbolaget vi har...

Dessa ögonblicksverk. Händer alla. Är alltid onödiga - men skönt när det inte drabbar människor eller djur utan ting och att vi har att göra med en annan människa som har förståelse och sunt förnuft!



- Posted using BlogPress from my iPhone