Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 30 mars 2012

Livet hos Nilssons...

Sitter ibland och läser min gamla blogg.
Mysigt med minnen!
Kul att se gamla bilder på sessorna.... och på mamma... Och läsa alla kommentarerna...

Jag började blogga redan 2008.
Men då i en stängd blogg dit man behövde inloggning för att kunna läsa.
Väljer nu att öppna den så att alla kan läsa om hur vårt liv så ut då och mammas resa.
Det är ju faktiskt inget som är särskilt hemligt...

http://livethosnilssons.blogspot.se/

Min dröm är att en dag orka sätta mig och göra hela min gamla blogg till en fin blook - dvs en blogg-bok! Alltså göra en fin bok med alla inlägg, bilder och kommenterar från bloggen.
Finns en sida som heter Solentro där man kan göra det.
Ska bara hitta tiden... en dag....

Fram tills dess... kan man iaf klicka in på gamla bloggen och läsa...