Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 30 mars 2012

Fredagkväll.

Har vart en ljuvlig dag!
Först vakna hemma i sin säng igen. Nu klagade jag ju iofs inte på den jag sov i natten innan heller, och då fick jag ju träffa brorsan när jag vaknat!...
Men men, nu är jag iaf hemma igen!

Det var mysigt att komma hem igår och se hur glada katterna blev! De har verkligen njutit av att vi vart hemma igen idag!

Jag började denna morgon med att röja! Saker överallt!
Eftersom jag igår när jag kom hem snabbt packade om en liten väska och bytte kläder, efter tio minuter satt jag i bilen igen! På väg ut på hudvårdsklass! Hade en jättehärlig visning hos snygga Kajsa! Såååå fin lägenhet! Alltid så häftigt att få komma hem till andra och se hur de bor! Syntes att Kajsa älskar inredning - och gör det bra dessutom! Nice!
Hade en skön kväll med henne och hennes väninnor!
Skönt att jag hann dit - typiskt mig att vara en sån tidsoptimist!

Väl hemma efter det så hade min underbara man börjat plocka lite och även utfodrat och lagt de tre glada små sessorna....

Men, idag var det ju en del kvar man kan väl säg... typ...
Så fixa och plocka! Och köpa nya dammsugarpåsar - lika spännande varje gång!!!

Har förutom det även hunnit att träffa fina fina Rosanna och sötaste prinsessan Nova en liten stund!
Och efter att ha hämtat hem de tre små sessorna fick vi finbesök av Sofie och hennes Kajsa och Felix! Supermysigt!
Så häftigt att ta upp gamla kontakter!
Sofie är dotter till Britt som var min dagmamma efter att jag slutat hos Barbro. (varför vi slutade hos Barbro minns jag inte...)
Hur som helst så har jag och Sofie inte setts sen vi var barn - men tagit upp kontakten via facebook och Wordfeud! Tyckte nu att det var på tiden att vi träffades på riktigt!

Lyckat! Väldigt trevligt! Ser fram emot att ses snart igen!

Nu sitter jag uppe hos papsen och knappar. Har ätit gott och barnen leker nöjt.

Imorgon ser jag fram emot en helt underbar dag i Göteborg!
Vårens absolut största händelse i min ljuvligt rosa värld! Karriärkonferensen!
Flera hundra kvinnor samlas på Svenska mässan för att njuta av härlig utbildning, få inspiration och motivation! Det blir uppmärksamhet då många klarat olika utmaningar osv! Jag skulel vilja sammanfatta våra stora event så här:
Glädje
Gemenskap
Inspiration
Motivation
Utbildning
Kunskap
Underhållning
Presenter
Uppmärksamhet
Glädje (ja, jag vet att jag skrivit det innan, men det är så mycket av den varan att det tl att skrivas igen...)
Och... ROSA!

Älskar våra stora event! Så härligt att träffa kollegor och bara sitta under den goa lunchen och titta på alla vackra människor!

Så, om jag är taggad inför imorgon - O YES! Älskar mitt jobb!