Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 14 mars 2012

Djungelchock!

Råkade hamna mitt i femmans nya program "Djungelns drottning". Mållös. Ett program som väcker en del funderingar. Vad är äkta?! Är programmet på riktigt?! Är tjejerna verkligen på riktigt sig själva?! Självklart antar jag att de spelar lite extra eftersom de är med i tv. Men hur mycket spelar de?! Och hur mycket är programmet vinklat och klippt?! Eller finns det verkligen tjejer som är sådär på riktigt?! Femman vinklar ju dem så korkat som möjligt för att skapa bästa "underhållningen". Personligen så..... Hmmmmm.... Mållös, som sagt... Och lätt förundrad och lite chockad...
Inte riktigt min typ av underhållning...

Hallå - Barbiediet?!?!?!!!!!

Hur har de packat?!

Solskyddsfaktor kanske?!

Och så var det ju det där med plattänger!!!

Tror inte att detta är ett program jag kommer följa...


- Posted using BlogPress from my iPhone