Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 19 mars 2012

Slingor?!

Nä. Inte alls.
Utan... snarare... ett tydligt tecken på ..... att..... jag............. åldras!

Mmmm, hör å häpna. Åldras!?! Vad är det liksom?!

Inte nog med att slät platt mage är ett minne blott, att konditionen tycks ha emigrerat totalt, ingen koll på den senaste musiken eller det rätta hippa språket... Nya trendiga kläder är inget som inträffar ofta. Inte för att jag nånsin vart mycket för varken trender eller senaste modet...

Anyway.... Jag har hittat ett förfärligt (!!!! - läs med en nypa torrt salt) nytt ålderstecken.

Med långt svart hår går dessa kritvita små strån inte att dölja!!!



O well, dags för ett besök hos Diddi, eller snabb-budgetvarianten - köpa toning i mataffären!

Jag har nu gjort det man av nån anledning inte ska (vet inte varför) dragit bort de två vita små strån jag hittat!

Varför spara dem?! Har ju gott om hår på huvudet även utan dem. Tunnhårig är jag ju iaf inte än ;)

(OBS, läs detta inlägg med lugn och hör hur mina ord uttalas med torr ironi av nåt slag. Jag har varken panik eller stresssymptom... Bara driver lite. Min taskiga humor ni vet....)

- Posted using BlogPress from my iPhone